- Papier
- Organizacja dokumentów
- Galanteria na biurko
- Przybory do pisania
- Koperty, wysy³ka, etykiety
- Konferencja, prezentacja
- Upominki, Bo¿e Narodzenie
- Druki, kalendarze, notesy
- Artyku³y szkolne i kre¶larskie
- Akcesoria komputerowe
- Urz±dzenia biurowe
- Gospodarcze, sejfy, k³ódki
- Meble, ergonomia
- Higiena, sprz±tanie, BHP
- Spo¿ywcze, kuchenne
- Art. elektryczne, o¶wietlenie
- W zgodzie z natur±
- Nowo¶ci w ofercie
- Materia³y eksploatacyjne
- Wed³ug marek
O NAS
Dlaczego ABIS?
Jeste¶my PARTNEREM W ZAKUPACH, na którego zawsze mo¿esz liczyæ - i to od ponad trzech dekad!Transparentno¶æ i solidno¶æ jest fundamentem naszych dzia³añ. Mamy za sob± setki tysiêcy zrealizowanych transakcji i wci±¿ mamy apetyt na wiêcej! Oferujemy innowacyjne i efektywne rozwi±zania, które pomagaj± w procesie zakupowym. Nasze produkty s± wyselekcjonowane tak, aby by³y odpowiednie dla du¿ych, ¶rednich i ma³ych firm. Bez wzglêdu na to, jak zmieniaj± siê potrzeby naszych klientów, my nieustannie trzymamy rêkê na pulsie. Pe³ni pasji i zaanga¿owania, zawsze chêtnie pomo¿emy nawet w najtrudniejszych i najbardziej wymagaj±cych sytuacjach.
Korzy¶ci z kompleksowej obs³ugi
- Wszystko w jednym miejscu: ponad 15 000 produktów biurowych, spo¿ywczych, higienicznych, gospodarczych, ergonomicznych, eksploatacyjnych i nie tylko.
- Dedykowane rozwi±zania: raportowanie, zatwierdzanie zamówieñ, limitowanie, bud¿ety, kontrola, fakturowanie i forma p³atno¶ci dostosowan± do potrzeb Twojej firmy.
- Wygoda i oszczêdno¶æ czasu: intuicyjna platforma online umo¿liwiaj±ca szybkie sk³adanie zamówieñ, ¶ledzenie dostaw i zarz±dzanie kontem.
- Bezpieczeñstwo i zaufanie: dedykowany doradca biznesowy dostêpny online, telefonicznie, mailowo i osobi¶cie daj±c pe³ne wsparcie w ustalaniu warunków wspó³pracy, dostosowaniu oferty i rozwi±zañ u³atwiaj±cych proces zakupowy.
- Zamówienia spoza oferty: sta³ym klientom realizujemy zamówienia na produkty tj.: kwiaty, produkty na eventy, prezenty dla pracowników, partnerów biznesowych itp.
- Odpowiedzialno¶æ w biznesie: oferujemy produkty ekologiczne i nadaj±ce siê do recyklingu. Wykorzystujemy 99,9% kartonów, które trafiaj± do nas od naszych dostawców i producentów nadaj±c im drugie ¿ycie.
- Bezp³atne dostawy: dla sta³ych klientów na terenie ca³ej Polski lub przy zamówieniu jednorazowym powy¿ej 250 z³. netto.
System zaopatrzenia internetowego abis.pl:
- niespotykana szybko¶æ, sprawno¶æ i intuicyjno¶æ pracy systemu
- tworzenie kategorii, koszyków, ofert z indywidualnie ustalonymi cenami
- wyj±tkowa przejrzysto¶æ, funkcjonalno¶æ i ³atwo¶æ obs³ugi
- ³atwa nawigacja dziêki menu g³ównemu widocznemu ca³y czas na ekranie
- ³±czenie, wczytywanie i przesy³anie koszyków innym osobom
- nadawanie uprawnieñ poszczególnych pracowników do przygotowywania, modyfikacji, zatwierdzania zamówieñ
- centrum kosztów - kwalifikacja bud¿etowa
- limitowanie zamówieñ wg wybranego planu kontroli kosztów
- monitoring realizacji
- raporty wydatków
- przekazywanie dokumentów w postaci elektronicznej (PDF, Excel, EDI , XML)
Historia firmy
Firma ABIS powsta³a w roku 1990. Jej organizatorem, a obecnie prezesem zarz±du jest Pawe³ Mrowiñski. Firma pocz±tkowo dzia³a³a jako hurtownia prowadz±c lokaln± sprzeda¿ artyku³ów biurowych i szkolnych. Od pocz±tku dzia³alno¶ci w obszarze zainteresowania firmy znalaz³o siê oprogramowanie komputerowe i przetwarzanie danych.Od roku 1993 ABIS skoncentrowa³ siê na rynku instytucjonalnym kieruj±c swoj± ofertê przede wszystkim do biur w warszawskich firmach, urzêdach i instytucjach. W tym czasie podjêli¶my wspó³pracê z naszym g³ównym partnerem - najwiêkszym producentem artyku³ów biurowych na ¶wiecie miêdzynarodow± korporacjê Esselte. W roku 1994 zostali¶my oficjalnym dystrybutorem Esselte Polska.Rok 1997 to pocz±tek naszej dzia³alno¶ci e-commercowej. Wtedy w³a¶nie uruchomili¶my pierwsz± w Polsce platformê internetow± z artyku³ami biurowymi. Od tamtej pory zanotowali¶my kilkadziesi±t milionów odwiedzin naszych stron. Od roku 1999 weszli¶my w sk³ad ogólnopolskiej grupy firm rynku zaopatrzenia biurowego nadaj±c naszej dzia³alno¶ci w pe³ni charakter ogólnopolski.Rok 2002 oznacza kolejny krok w rozwoju firmy ABIS. Przekszta³cili¶my siê z firmy o statusie osoby fizycznej w spó³kê z o.o. Wspó³w³a¶cicielami firmy i cz³onkami zarz±du zostali dotychczasowi jej menad¿erowie.Rok 2004 przyniós³ gwa³towny wzrost sprzeda¿y internetowej i otwarcie nowego CENTRUM OBS£UGI KLIENTA przy ul. Antoniewskiej 1d w Warszawie.W trakcie naszej wieloletniej dzia³alno¶ci dostarczyli¶my miliony produktów do ponad 30 000 klientów. Aktualnie abis.pl jest jednym z najbardziej popularnym w Polsce internetowym systemem zaopatrzenia biur.
Dane firmy
ABIS Sp. z o.o. NIP: 521-10-06-189 REGON: 010738117 KRS: 134875 z dnia 11.10.2002 r. siedziba: ul. Gagarina 8, 00-754 Warszawa MAGAZYN i BIURO (adres do korespondencji): ul. Antoniewska 1d, 02-977 Warszawa tel. 512 012 579, e-mail: [email protected] prezes zarz±du Pawe³ Mrowiñski [email protected] Santander Bank ul. Sobieskiego 60 02-930 Warszawa Nr konta PLN: 62 1910 1048 2215 1221 7400 0001 Nr konta EUR: 35 1910 1048 2215 1221 7400 0002 Santander Bank Swift: WBKPPLPP