- Papier
- Organizacja dokumentów
- Galanteria na biurko
- Przybory do pisania
- Koperty, wysy³ka, etykiety
- Konferencja, prezentacja
- Upominki, prezenty
- Druki, kalendarze, notesy
- Artyku³y szkolne i kre¶larskie
- Akcesoria komputerowe
- Urz±dzenia biurowe
- Gospodarcze, sejfy, k³ódki
- Meble, ergonomia
- Higiena, sprz±tanie, BHP
- Spo¿ywcze, kuchenne
- Art. elektryczne, o¶wietlenie
- W zgodzie z natur±
- Nowo¶ci w ofercie
- Materia³y eksploatacyjne
- Wed³ug marek
O NAS
dlaczego ABIS ?
Jacy jeste¶my ?
Jeste¶my
- Wiarygodni
- Do¶wiadczeni
- Nowocze¶ni
- Uczynni
Co jest naszym celem ?
- Zrozumieæ i zaspokoiæ indywidualne potrzeby Klienta
Co proponujemy naszym klientom ?
- Nowy, efektywny sposób dzia³ania
- Obni¿enie kosztów
- Lepsze wykorzystanie zasobów
- £atwiejsz± i bardziej satysfakcjonuj±c± pracê
Korzy¶ci
Abis.pl - sprawdzona, nowoczesna, otwarta, zaufana platforma handlowa z artyku³ami biurowymi i szkolnymi dla firm, urzêdów, instytucji i osób wykonuj±cych wolne zawody proponuje:
bardzo ekonomiczne zakupy - oszczêdno¶ci w stosunku do tradycyjnej sprzeda¿y katalogowej z udzia³em przedstawiciela handlowego przekraczaj± 20%.
wygodê i oszczêdno¶æ czasu - zamówienie kilkudziesiêciu produktów trwa kilka minut.
bezp³atn± dostawê - przy typowych przesy³kach od 250 z³ netto.
niespotykanie szeroki wybór produktów - ponad 32 000 starannie wyselekcjonowanych towarów spe³niaj±cych wszystkie oczekiwania klientów.
wysy³kê w ci±gu 24h - dla ponad 20 000 dostêpnych produktów.
pomoc w profesjonalnym doborze produktów
- infolinia 512 012 579
- magazyn przy ul. Antoniewska 1D w Warszawie czynny w godz. 10-17 od poniedzia³ku do pi±tku.
- prezentacje produktów w siedzibie klienta
- sprzeda¿ na próbê
program partnerski CSR dla sta³ych klientów - wspólnie dbamy o ¶rodowisko i lepsze warunki pracy.
najwy¿sz± jako¶æ- tylko renomowane marki, podwójna kontrola przy wysy³ce, poziom reklamacji <0,5%
Nasza oferta: dobre produkty po dobrej cenie + kontrola wydatków
Celem ka¿dego klienta, zw³aszcza profesjonalnego jest znalezienie dobrych produktów po atrakcyjnych cenach. Problem ten zyska³ na wadze, gdy wraz z wprowadzeniem regulacji dotycz±cych zamówieñ publicznych pojawi³a siê tendencja do oferowania produktów tanich, ale jednocze¶nie o niskiej jako¶ci. Modne s± tak¿e ró¿nego typu okazje i promocje oraz tzw. programy lojalno¶ciowe. Wszystkie te marketingowe zabiegi nie zmieniaj± faktu, ¿e o oszczêdno¶ciach jakie uzyskamy w ci±gu roku w bud¿ecie wydatków na zaopatrzenie decyduje ¶redni poziom cen i kontrola wydatków.
Nasza propozycja dla Pañstwa to:
Doskona³a jako¶æ po relatywnie najni¿szej cenie plus pe³na kontrola kosztów.
Podane na stronach www.abis.pl ceny nie stanowi± ostatecznej oferty, lecz prosimy je traktowaæ jako zaproszenie do negocjacji.
Nasi klienci
ABIS w swojej 28-letniej dzia³alno¶ci zdoby³ bogate do¶wiadczenie w realizacji zamówieñ na rzecz sfery bud¿etowej i gospodarki. Naszymi Klientami s± urzêdy, stowarzyszenia, organizacje, szko³y, placówki s³u¿by zdrowia, jednostki wojskowe, gminy, NGO, ambasady i bardzo liczne przedsiêbiorstwa. Dziêki systemowi sprzeda¿y internetowej chêtnie i skutecznie zaopatrujemy tak¿e firmy ¶rednie i ma³e. Dziesi±tki tysiêcy zamówieñ realizowanych ka¿dego roku sytuuj± nas w gronie najbardziej sprawdzonych i wiarygodnych dostawców dla biur.
Zamówienia publiczne, przetargi, zakupy w trybie zapytania o cenê
Wszystkie osoby organizuj±ce zakupy i dysponuj±ce bud¿etami serdecznie zapraszamy do uwzglêdnienia nas jako potencjalnych dostawców i uczestników postêpowañ przetargowych.
Zapewniamy:
- dostawy na terenie ca³ego kraju w trybie 24 godzinnym
- dokumenty w postaci elektronicznej
- system kontroli realizacji zamówienia
- certyfikat bezpieczeñstwa
- dzia³anie zgodne z warunkami normy ISO 9001:2001
Na ka¿de Pañstwa ¿yczenie przygotujemy ofertê wraz z katalogiem produktów i systemem tworzenia zamówieñ dostosowanym do Pañstwa potrzeb. Nasi konsultanci udziel± Pañstwu wszelkich niezbêdnych wyja¶nieñ.
Historia firmy
Firma ABIS powsta³a w roku 1990. Jej organizatorem, a obecnie prezesem zarz±du jest Pawe³ Mrowiñski. Firma pocz±tkowo dzia³a³a jako hurtownia papiernicza prowadz±c lokaln± sprzeda¿ artyku³ów biurowych i szkolnych. Od pocz±tku dzia³alno¶ci w obszarze zainteresowania firmy znalaz³o siê oprogramowanie komputerowe i przetwarzanie danych. Zaowocowa³o to pierwszym na rynku system komputerowej sprzeda¿y artyku³ów biurowych.
Od roku 1993 ABIS skoncentrowa³ siê na rynku instytucjonalnym kieruj±c swoj± ofertê do biur w warszawskich firmach, urzêdach i instytucjach. W tym czasie podjêli¶my wspó³pracê z naszym g³ównym partnerem - najwiêkszym producentem artyku³ów biurowych na ¶wiecie miêdzynarodow± korporacjê Esselte. W roku 1994 zostali¶my oficjalnym dystrybutorem Esselte Polska.
Rok 1997 to pocz±tek naszej dzia³alno¶ci e-commercowej. Wtedy w³a¶nie uruchomili¶my pierwszy w Polsce sklep internetowy z artyku³ami biurowymi. Od tamtej pory zanotowali¶my kilkana¶cie milionów odwiedzin naszych stron. Od roku 1999 weszli¶my w sk³ad ogólnopolskiej grupy firm rynku zaopatrzenia biurowego nadaj±c naszej dzia³alno¶ci w pe³ni charakter ogólnopolski.
Rok 2002 oznacza kolejny krok w rozwoju firmy ABIS. Przekszta³cili¶my siê z firmy o statusie osoby fizycznej w Spó³kê z o.o. Wspó³w³a¶cicielami firmy i cz³onkami zarz±du zostali dotychczasowi jej menad¿erowie.
Rok 2004 przyniós³ gwa³towny wzrost sprzeda¿y internetowej i otwarcie nowego CENTRUM OBS£UGI KLIENTA przy ul.Antoniewskiej 1 d w Warszawie.
Obecnie na powierzchni 1000 m2 24 pracowników realizuje zamówienia sk³adane w internetowym systemie abis.pl. W niespotykanie szerokiej ofercie proponujemy ponad 32 tys. produktów.
W trakcie naszej wieloletniej dzia³alno¶ci dostarczyli¶my miliony produktów do ponad 40 000 klientów. Aktualnie abis.pl jest najbardziej popularnym w Polsce internetowym systemem zaopatrzenia biur.
System zaopatrzenia internetowego abis.pl - co nas wyró¿nia?
- niespotykana szybko¶æ pracy systemu
- wyj±tkowa przejrzysto¶æ, funkcjonalno¶æ i ³atwo¶æ obs³ugi
- towary w koszyku widoczne ca³y czas na listach towarowych
- wyodrêbnione cechy towarów
- przycisk "zapisz i zobacz" pozwalaj±cy na szybkie zakupy
- zatwierdzanie przyciskiem ENTER (bez potrzeby u¿ycia myszki)
- dynamiczny koszyk widoczny ca³y czas na ekranie
- ³atwa nawigacja dziêki menu g³ównemu widocznemu ca³y czas na ekranie
- tworzenie zestawów towarów przez wk³adanie ich do koszyka
- dowolna liczba zapisanych koszyków
- ³±czenie, wczytywanie i przesy³anie koszyków innym osobom
- przesy³anie koszyków jako zamówieñ do zatwierdzenia
- dowolna liczba w³asnych list zakupów - mini katalogów
- widoczne ceny dla ka¿dego u¿ytkownika
- centrum kosztów - kwalifikacja bud¿etowa
- limitowanie zamówieñ wg wybranego planu kontroli kosztów
- monitoring realizacji
- mailowe powiadamianie o zdarzeniach
- raporty wydatków
- przekazywanie dokumentów w postaci elektronicznej (EDI , XML)
- certyfikat bezpieczeñstwa - protokó³ SSL
Dostawcy
Naszymi dostawcami s± najbardziej renomowani ¶wiatowi producenci artyku³ów biurowych i papierniczych. Jednocze¶nie staramy siê wzbogacaæ nasz± ofertê o produkty pochodz±ce z niewielkich, ale najbardziej innowacyjnych firm krajowego sektora MSP. Jeste¶my otwarci na nowe trendy rynkowe.
Przedstawicieli firm produkuj±cych artyku³y biurowe, elektroniczne, papiernicze, szkolne (w tym wydawców publikacji przeznaczonych dla instytucji i podmiotów gospodarczych) zapraszamy do nawi±zania kontaktu z naszym dzia³em zakupów.
Dane firmy
ABIS Sp. z o.o.
NIP: 521-10-06-189
REGON: 010738117
KRS: 134875 z dnia 11.10.2002 r.
siedziba: ul. Gagarina 8, 00-754 Warszawa
CENTRUM OBS£UGI KLIENTA:
adres do korespondencji:
ul. Antoniewska 1 d , 02-977 Warszawa
tel. 512 012 579 , e-mail: [email protected]
prezes zarz±du
Pawe³ Mrowiñski
[email protected]
Santander Bank
ul. Sobieskiego 60
02-930 Warszawa
Nr konta PLN: 62 1910 1048 2215 1221 7400 0001
Nr konta EUR: 35 1910 1048 2215 1221 7400 0002
Bank Swift deutplpx
badanie bilansu:
Sadren - Biuro Audytorskie