tel. 512 012 579
- Papier
- Organizacja dokumentów
- Galanteria na biurko
- Przybory do pisania
- Koperty, wysy³ka, etykiety
- Konferencja, prezentacja
- Upominki
- Druki, kalendarze, notesy
- Artyku³y szkolne i kre¶larskie
- Akcesoria komputerowe
- Urz±dzenia biurowe
- Gospodarcze, sejfy, k³ódki
- Meble, ergonomia
- Higiena, sprz±tanie, BHP
- Spo¿ywcze, kuchenne
- Art. elektryczne, o¶wietlenie
- W zgodzie z natur±
- Nowo¶ci w ofercie
- Materia³y eksploatacyjne
- Wed³ug marek
POLITYKA PRYWATNO¦CI PLATFORMY ABIS.PL
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- 1.1.Niniejsza polityka prywatno¶ci platformy abis.pl ma charakter informacyjny, co oznacza ¿e nie jest ona ¼ród³em obowi±zków dla Us³ugobiorców lub Klientów platformy abis.pl zwanej dalej "Platform±". Polityka prywatno¶ci zawiera przede wszystkim zasady dotycz±ce przetwarzania danych osobowych przez Administratora na Platformie, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotycz±, a tak¿e informacje w zakresie stosowania na Platformie plików cookies oraz narzêdzi analitycznych.
- 1.2. Administratorem danych osobowych zbieranych za po¶rednictwem Platformy jest Abis sp. z o.o. wpisana do KRS pod nr 134875 z dnia 11.10.2002 r. z siedzib±: ul. Gagarina 8 , 00-754 Warszawa, adres do dorêczeñ ul.Antoniewska 1D, 02-977 Warszawa, NIP 5211006189, REGON 010738117, adres poczty elektronicznej: [email protected] , numer telefonu kontaktowego: 22 587 77 77 - zwana dalej "Administratorem" i bêd±ca jednocze¶nie Us³ugodawc± Platformy i Sprzedawc±.
- 1.3. Dane osobowe na Platformie przetwarzane s± przez Administratora zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w szczególno¶ci zgodnie z rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) - zwane dalej "RODO" lub "Rozporz±dzenie RODO". Oficjalny tekst Rozporz±dzenia RODO: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679
- 1.4. Korzystanie z Platformy, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie zwi±zane z tym podanie danych osobowych przez korzystaj±cego z Platformy Us³ugobiorcê lub Klienta jest dobrowolne, z zastrze¿eniem dwóch wyj±tków: (1) zawieranie umów z Administratorem - niepodanie w przypadkach i w zakresie wskazanym na stronie Platformy oraz w Regulaminie Platformy i niniejszej polityce prywatno¶ci danych osobowych niezbêdnych do zawarcia i wykonania Umowy Sprzeda¿y lub umowy o ¶wiadczenie Us³ugi Elektronicznej z Administratorem skutkuje brakiem mo¿liwo¶ci zawarcia tej¿e umowy. Podanie danych osobowych jest w takim wypadku wymogiem umownym i je¿eli osoba, które dane dotycz± chce zawrzeæ dan± umowê z Administratorem, to jest zobowi±zana do podania wymaganych danych. Ka¿dorazowo zakres danych wymaganych do zawarcia umowy wskazany jest uprzednio na stronie Platformy oraz w Regulaminie Platformy; (2) obowi±zki ustawowe Administratora - podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa nak³adaj±cych na Administratora obowi±zek przetwarzania danych osobowych (np. przetwarzanie danych w celu prowadzenia ksi±g podatkowych lub rachunkowych) i brak ich podania uniemo¿liwi Administratorowi wykonanie tych¿e obowi±zków.
- 1.5. Administrator dok³ada szczególnej staranno¶ci w celu ochrony interesów osób, których przetwarzane przez niego dane osobowe dotycz±, a w szczególno¶ci jest odpowiedzialny i zapewnia, ¿e zbierane przez niego dane s±: (1) przetwarzane zgodnie z prawem; (2) zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami; (3) merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich s± przetwarzane; (4) przechowywane w postaci umo¿liwiaj±cej identyfikacjê osób, których dotycz±, nie d³u¿ej ni¿ jest to niezbêdne do osi±gniêcia celu przetwarzania oraz (5) przetwarzane w sposób zapewniaj±cy odpowiednie bezpieczeñstwo danych osobowych, w tym ochronê przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkow± utrat±, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomoc± odpowiednich ¶rodków technicznych lub organizacyjnych.
- 1.6. Uwzglêdniaj±c charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolno¶ci osób fizycznych o ró¿nym prawdopodobieñstwie i wadze zagro¿enia, Administrator wdra¿a odpowiednie ¶rodki techniczne i organizacyjne, aby przetwarzanie odbywa³o siê zgodnie z niniejszym rozporz±dzeniem i aby móc to wykazaæ. ¦rodki te s± w razie potrzeby poddawane przegl±dom i uaktualniane. Administrator stosuje ¶rodki techniczne zapobiegaj±ce pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesy³anych drog± elektroniczn±.
- 1.7. Wszelkie s³owa, wyra¿enia i akronimy wystêpuj±ce w niniejszej polityce prywatno¶ci i rozpoczynaj±ce siê du¿± liter± (np. Sprzedawca, Platforma, Us³uga Elektroniczna) nale¿y rozumieæ zgodnie z ich definicj± zawart± w Regulaminie Platformy dostêpnym na stronach Platformy.
2. PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH
- 2.1. Administrator uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych w przypadkach, gdy - i w takim zakresie, w jakim - spe³niony jest co najmniej jeden z poni¿szych warunków: (1) osoba, której dane dotycz± wyrazi³a zgodê na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub wiêkszej liczbie okre¶lonych celów; (2) przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy; (3) przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze; lub (4) przetwarzanie jest niezbêdne do celów wynikaj±cych z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronê trzeci±, z wyj±tkiem sytuacji, w których nadrzêdny charakter wobec tych interesów maj± interesy lub podstawowe prawa i wolno¶ci osoby, której dane dotycz±, wymagaj±ce ochrony danych osobowych.
- 2.2. Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora wymaga ka¿dorazowo zaistnienia co najmniej jednej z podstaw wskazanych w pkt. 2.1 polityki prywatno¶ci. Konkretne podstawy przetwarzania danych osobowych Us³ugobiorców i Klientów Platformy przez Administratora s± wskazane w kolejnym punkcie polityki prywatno¶ci - w odniesieniu do danego celu przetwarzania danych osobowych przez Administratora.
3. CEL, PODSTAWA, OKRES I ZAKRES PRZETWARZANIA DANYCH NA PLATFORMIE
- 3.1. Ka¿dorazowo cel, podstawa, okres i zakres oraz odbiorcy danych osobowych przetwarzanych przez Administratora wynika z dzia³añ podejmowanych przez danego Us³ugobiorcê lub Klienta na Platformie.
- 3.2. Administrator mo¿e przetwarzaæ dane osobowe na Platformie w nastêpuj±cych celach, na nastêpuj±cych podstawach, w okresach oraz w nastêpuj±cym zakresie:
4. ODBIORCY DANYCH NA PLATFORMIE
- 4.1.Dla prawid³owego funkcjonowania Platformy, w tym dla realizacji zawieranych Umów Sprzeda¿y konieczne jest korzystanie przez Administratora z us³ug podmiotów zewnêtrznych.
- 4.2. Administrator korzysta wy³±cznie z us³ug takich podmiotów przetwarzaj±cych, którzy zapewniaj± wystarczaj±ce gwarancje wdro¿enia odpowiednich ¶rodków technicznych i organizacyjnych, tak by przetwarzanie spe³nia³o wymogi Rozporz±dzenia RODO i chroni³o prawa osób, których dane dotycz±.
- 4.3. Przekazanie danych przez Administratora nie nastêpuje w ka¿dym wypadku i nie do wszystkich wskazanych w polityce prywatno¶ci odbiorców lub kategorii odbiorców - Administrator przekazuje dane wy³±cznie wtedy, gdy jest to niezbêdne do realizacji danego celu przetwarzania danych osobowych i tylko w zakresie niezbêdnym do jego zrealizowania.
- 4.4. Dane osobowe Us³ugobiorców i Klientów Platformy mog± byæ przekazywane nastêpuj±cym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:
4.4.1. przewo¼nicy / spedytorzy / brokerzy kurierscy - w przypadku Klienta, który korzysta na Platformie ze sposobu dostawy Produktu przesy³k± pocztow± lub przesy³k± kuriersk±, Administrator udostêpnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewo¼nikowi, spedytorowi lub po¶rednikowi realizuj±cemu przesy³ki na zlecenie Administratora w zakresie niezbêdnym do zrealizowania dostawy Klientowi.
4.4.2. podmioty obs³uguj±ce p³atno¶ci elektroniczne lub kart± p³atnicz± - w przypadku Klienta, który korzysta na Platformie ze sposobu p³atno¶ci elektronicznych lub kart± p³atnicz± Administrator udostêpnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu podmiotowi obs³uguj±cemu powy¿sze p³atno¶ci na Platformie na zlecenie Administratora w zakresie niezbêdnym do obs³ugi p³atno¶ci realizowanej przez Klienta.
4.4.3. dostawcy systemu ankiet opiniuj±cych - w przypadku Klienta, który zgodzi³ siê na wyra¿enie opinii o zawartej Umowie Sprzeda¿y, Administrator udostêpnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu podmiotowi dostarczaj±cemu system ankiet opiniuj±cych zawarte Umowy Sprzeda¿y na Platformie na zlecenie Administratora w zakresie niezbêdnym do wyra¿enia przez Klienta opinii za pomoc± systemu ankiet opiniuj±cych.
4.4.4. dostawcy us³ug zaopatruj±cy Administratora w rozwi±zania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umo¿liwiaj±ce Administratorowi prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej, w tym Platformy i ¶wiadczonych za jej po¶rednictwem Us³ug Elektronicznych (w szczególno¶ci dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia Platformy, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy oprogramowania do zarz±dzania firm± i udzielania pomocy technicznej Administratorowi) - Administrator udostêpnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu dostawcy dzia³aj±cemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbêdnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejsz± polityk± prywatno¶ci.
4.4.5. dostawcy us³ug ksiêgowych, prawnych i doradczych zapewniaj±cy Administratorowi wsparcie ksiêgowe, prawne lub doradcze (w szczególno¶ci biuro ksiêgowe, kancelaria prawna lub firma windykacyjna) - Administrator udostêpnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu dostawcy dzia³aj±cemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbêdnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejsz± polityk± prywatno¶ci.
5. PROFILOWANIE NA PLATFORMIE
- 5.1. Rozporz±dzenie RODO nak³ada na Administratora obowi±zek informowania o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporz±dzenia RODO, oraz o zasadach ich podejmowania, a tak¿e o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach takiego przetwarzania dla osoby, której dane dotycz±.
- 5.2. Administrator mo¿e korzystaæ na Platformie z profilowania do celów marketingu bezpo¶redniego, ale decyzje podejmowane na jego podstawie przez Administratora nie dotycz± zawarcia lub odmowy zawarcia Umowy Sprzeda¿y, czy te¿ mo¿liwo¶ci korzystania z Us³ug Elektronicznych na Platformie. Efektem korzystania z profilowania na Platformie mo¿e byæ przyznanie danemu Nabywcy rabatu, przekazanie kodu rabatowego, przypomnienie o niedokoñczonych zakupach, przes³anie propozycji Produktu, który mo¿e odpowiadaæ zainteresowaniom lub preferencjom Nabywcy lub te¿ zaproponowanie lepszych warunków w porównaniu do standardowej oferty Platformy. Mimo profilowania to dana osoba podejmuje swobodnie decyzjê, czy bêdzie chcia³a skorzystaæ z otrzymanego w ten sposób rabatu, czy te¿ lepszych warunków i dokonaæ zakupu na Platformie.
- 5.3. Profilowanie na Platformie polega na automatycznej analizie lub prognozie zachowania danego Nabywcy na stronie Platformy, w tym poprzez dodanie konkretnego Produktu do koszyka, przegl±danie strony konkretnego Produktu na Platformie, czy te¿ poprzez analizê dotychczasowej historii dokonanych zakupów na Platformie. Warunkiem takiego profilowania jest posiadanie przez Administratora danych osobowych Nabywcy w celu przedstawienia propozycji lub oferty.
- 5.4. Osoba, której dane dotycz±, ma prawo do tego, by nie podlegaæ decyzji, która opiera siê wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywo³uje wobec tej osoby skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na ni± wp³ywa.
6. PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZ¡
- 6.1. Prawo dostêpu, sprostowania, ograniczenia, usuniêcia lub przenoszenia - osoba, której dane dotycz±, ma prawo ¿±dania od Administratora dostêpu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usuniêcia ("prawo do bycia zapomnianym") lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a tak¿e ma prawo do przenoszenia swoich danych. Szczegó³owe warunki wykonywania wskazanych wy¿ej praw wskazane s± w art. 15-21 Rozporz±dzenia RODO.
- 6.2. Prawo do cofniêcia zgody w dowolnym momencie - osoba, której dane przetwarzane s± przez Administratora na podstawie wyra¿onej zgody (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporz±dzenia RODO), ma prawo do cofniêcia zgody w dowolnym momencie bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem.
- 6.3. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - osoba, której dane przetwarzane s± przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie okre¶lonym w przepisach Rozporz±dzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególno¶ci ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
- 6.4. Prawo do sprzeciwu - osoba, której dane dotycz±, ma prawo w dowolnym momencie wnie¶æ sprzeciw - z przyczyn zwi±zanych z jej szczególn± sytuacj± - wobec przetwarzania dotycz±cych jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) (interes lub zadania publiczne) lub f) (prawnie uzasadniony interes administratora), w tym profilowania na podstawie tych przepisów. Administratorowi w takim przypadku nie wolno ju¿ przetwarzaæ tych danych osobowych, chyba ¿e wyka¿e on istnienie wa¿nych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzêdnych wobec interesów, praw i wolno¶ci osoby, której dane dotycz±, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ.
- 6.5. Prawo do sprzeciwu dot. marketingu bezpo¶redniego - je¿eli dane osobowe s± przetwarzane na potrzeby marketingu bezpo¶redniego, osoba, której dane dotycz±, ma prawo w dowolnym momencie wnie¶æ sprzeciw wobec przetwarzania dotycz±cych jej danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest zwi±zane z takim marketingiem bezpo¶rednim.
- 6.6. W celu realizacji uprawnieñ, o których mowa w niniejszym punkcie polityki prywatno¶ci mo¿na kontaktowaæ siê z Administratorem poprzez przes³anie stosownej wiadomo¶ci pisemnie na adres Administratora wskazany na wstêpie polityki prywatno¶ci.
7. COOKIES NA PLATFORMIE, DANE EKSPLOATACYJNE I ANALITYKA
- 7.1. Serwis WWW.ABIS.PL u¿ywa plików cookies. W poni¿szym dokumencie informujemy o korzystaniu z plików cookies w Serwisie WWW.ABIS.PL.
- 7.2. Pliki cookies to ma³e fragmenty tekstu, kodu, które s± wysy³ane do przegl±darki i ktore przegl±darka wysy³a z powrotem. Niektóre cookies s± czasem zapisywane na danym urz±dzeniu podczas przegl±dania Serwisu WWW.ABIS.PL. Istniej± ró¿ne rodzaje plików cookies. Pliki cookies u¿ywane w Serwisie WWW.ABIS.PL zosta³y podzielone na nastêpuj±ce kategorie:
a) niezbêdne pliki cookies;
b) funkcjonalne;
c) analityczne - dotycz±ce wydajno¶ci;
d) reklamowe. - 7.3 Z JAKICH PLIKÓW COOKIES KORZYSTAMY?
7.3.1. Niezbêdne pliki cookies - pliki cookies, które s± niezbêdne do korzystania z Serwisu WWW.ABIS.PL s³u¿± m.in. do zapewnienia stabilno¶ci jej funkcjonowania. Te pliki cookies s± absolutnie niezbêdne, aby Serwis WWW.ABIS.PL móg³ funkcjonowaæ oraz ¶wiadczyæ us³ugi i nie mo¿na ich wy³±czyæ. Zazwyczaj s± one ustawiane wy³±cznie w odpowiedzi na Twoje dzia³ania, które stanowi± pro¶bê o us³ugi, takie jak ustawianie preferencji prywatno¶ci, logowanie, uzyskiwanie dostêpu, wyszukiwanie lub odkrywanie tre¶ci albo wype³nianie formularzy. Mo¿esz w³±czyæ w przegl±darce blokowanie tych plików cookies lub ostrzeganie o nich, ale niektóre czê¶ci witryny nie bêd± wtedy dzia³aæ poprawnie.
7.3.2. Funkcjonalne pliki cookies - wykorzystywane przez Serwis WWW.ABIS.PL do wykrywania i zapamiêtania wybranych przez Pañstwa preferencji dot. prywatno¶ci, wype³nienia udostêpnionych przez nas formularzy on-line, zapamiêtania ustawieñ strony internetowej. Wy³±czenie tych cookies mo¿e wp³ywaæ na poprawne dzia³anie Serwisu WWW.ABIS.PL.
7.3.3. Analityczne pliki cookies - wykorzystujemy jedynie wówczas, gdy wyra¿± Pañstwo na to zgodê. Te pliki cookies pomagaj± nam ulepszaæ i mierzyæ wydajno¶æ Serwisu WWW.ABIS.PL poprzez zbieranie i raportowanie informacji o tym, jak z niego korzystasz. Nawet je¶li ta kategoria jest nieaktywna, Serwis WWW.ABIS.PL mo¿e nadal gromadziæ i wykorzystywaæ dane za po¶rednictwem tych plików cookies wy³±cznie w celach zwi±zanych z realizacj± us³ug.
7.3.4. Reklamowe pliki cookies - mog± byæ wykorzystywane przez Serwis WWW.ABIS.PL do tworzenia profilu Pañstwa zainteresowañ i wy¶wietlania odpowiednich reklam w tej i innych witrynach. Nie mog± przechowywaæ bezpo¶rednio danych osobowych, ale zamiast tego mog± opieraæ siê na unikalnej identyfikacji przegl±darki i urz±dzenia internetowego. Mo¿esz zezwoliæ na te pliki cookies i wycofaæ swoj± zgodê w dowolnym momencie. - 7.4. Podczas pierwszej wizyty w Serwisie WWW.ABIS.PL lub po usuniêciu przez u¿ytkownika zapisanych wcze¶niej plików cookies zwi±zanych z Serwisem WWW.ABIS.PL, zostanie wy¶wietlony komunikat informuj±cy o wykorzystywaniu plików cookies.
- 7.5. Szczegó³owe informacje na temat zmiany ustawieñ dotycz±cych plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przegl±darkach internetowych dostêpne s± w dziale pomocy przegl±darki internetowej oraz na poni¿szych stronach:
- w przegl±darce Chrome
- w przegl±darce Firefox
- w przegl±darce Internet Explorer
- w przegl±darce Opera
- w przegl±darce Safari
- w przegl±darce Microsoft Edge - 7.6. Administrator mo¿e korzystaæ na Platformie z us³ug Google Analytics, Universal Analytics dostarczanych przez firmê Google Inc. (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA) oraz z us³ugi Piksel Facebooka dostarczanej przez firmê Facebook Ireland Limited (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlandia). Us³ugi te pomagaj± Administratorowi analizowaæ ruch na Platformie. Gromadzone dane przetwarzane s± w ramach powy¿szych us³ug w sposób zanonimizowany (s± to tzw. dane eksploatacyjne, które uniemo¿liwiaj± identyfikacjê osoby) do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu Platformy. Dane te maj± charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawieraj± cech identyfikuj±cych (danych osobowych) osoby odwiedzaj±ce stronê Platformy. Administrator korzystaj±c z powy¿szych us³ug na Platformie gromadzi takie dane jak ¼ród³a i medium pozyskania odwiedzaj±cych Platformê oraz sposób ich zachowania na stronie Platformy, informacje na temat urz±dzeñ i przegl±darek, z których odwiedzaj± stronê, IP oraz domenê, dane geograficzne oraz dane demograficzne (wiek, p³eæ) i zainteresowania
- 7.7. Mo¿liwe jest zablokowanie w ³atwy sposób przez dan± osobê udostêpniania Google Analytics informacji o jej aktywno¶ci na stronie Platformy - w tym celu mo¿na zainstalowaæ dodatek do przegl±darki udostêpniany przez firmê Google Inc. dostêpny tutaj: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl
8. POSTANOWIENIA KOÑCOWE
- 8.1. Platforma mo¿e zawieraæ odno¶niki do innych stron internetowych. Administrator sugeruje, aby po przej¶ciu na inne strony, zapoznaæ siê z polityk± prywatno¶ci tam ustalon±. Niniejsza polityka prywatno¶ci dotyczy tylko Platformy Administratora.
- 8.2. Strona internetowa Platformy, proces logowania siê Klienta do swojego konta na Platformie, zak³adania konta Klienta oraz dokonywania zakupów, zabezpieczane s± poprzez stosowanie certyfikatu SSL
- 8.3. Login i has³o, za pomoc± których Klient loguje siê na swoje konto, powinny byæ chronione przed ich wykorzystaniem przez osoby nieuprawnione. Ze wzglêdów bezpieczeñstwa Administrator sugeruje, aby Klient zmienia³ has³o co trzydzie¶ci (30) dni oraz aby has³o zapewnia³o odpowiedni stopieñ bezpieczeñstwa ( minimum 8 znaków w tym literê ma³± i wielk± oraz liczbê)
- 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- 2. PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH
- 3. CEL, PODSTAWA, OKRES I ZAKRES PRZETWARZANIA DANYCH NA PLATFORMIE ABIS.PL
- 4. ODBIORCY DANYCH PLATFORMY
- 5. PROFILOWANIE NA PLATFORMIE
- 6. PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZ¡
- 7. COOKIES NA STRONIE ABIS.PL, DANE EKSPLOATACYJNE I ANALITYKA
- 8. POSTANOWIENIA KOÑCOWE