- Papier
- Organizacja dokumentów
- Galanteria na biurko
- Przybory do pisania
- Koperty, wysyłka, etykiety
- Konferencja, prezentacja
- Upominki, Boże Narodzenie
- Druki, kalendarze, notesy
- Artykuły szkolne i kreślarskie
- Akcesoria komputerowe
- Urządzenia biurowe
- Gospodarcze, sejfy, kłódki
- Meble, ergonomia
- Higiena, sprzątanie, BHP
- Spożywcze, kuchenne
- Art. elektryczne, oświetlenie
- W zgodzie z naturą
- Nowości w ofercie
- Materiały eksploatacyjne
- Według marek
Jak kupować szybko i wygodnie?
- 1. korzystając z menu lub wyszukiwarki znajdujemy interesujące nas produkty i wpisujemy ich liczbę. Po wybraniu wszystkich produktów naciskamy "zobacz koszyk".
- 2. dla każdego towaru możemy dopisać swoje pytania lub uwagi lub zmienić ilość - naciskamy "Do kasy".
- 3. podajemy swoje dane, sposób wysyłki, płatności i naciskamy "dalej".
- 4. sprawdzamy zamówienie i naciskamy "zamawiam".
Wyszukiwanie
Korzystając z wyszukiwarki wpisujemy początek nazwy szukanego produktu. Po każdej kolejnej literze wyszukiwarka podpowie swoje sugestie.
Na końcu wyników wyszukiwania pojawią się dalsze sugestie systemu np: dotyczące urządzeń i materiałów eksploatacyjnych.
Na każdej karcie towaru system pokazuje towary, które wraz z wybranym towarem zamawiali inni klienci. To bardzo pożyteczna funkcja, która pozwala korzystać z doświadczenia innych klientów.
Płatności
Płatności za zakupione towary można dokonać:
- przelewem lub kartą kredytową w systemie Przelewy24.pl
- gotówka przy dostawie
- przelewem na rachunek 62 1910 1048 2215 1221 7400 0001 w Santander Banku
Dostępność produktów, czas realizacji zamówienia
Nasza bogata oferta składa się z dwóch grup towarów. Proponujemy Państwu towary dostępne w naszych magazynach wysyłkowych. Jest ich ponad 20 000 i są gotowe do wysyłki zazwyczaj w trybie 24 godzinnym. Na stronie posiadają one oznaczenie wysyłka do 24 h . Oferujemy także towary postawione nam do dyspozycji przez producentów, składowane w magazynach fabrycznych na terenie kraju. W tym przypadku wysyłka może być zorganizowana w terminie do kilku dni roboczych, a liczba dostępnych produktów wyraża się w dziesiątkach tysięcy. Przewidywany czas realizacji dla takich towarów podany jest w dniach roboczych przy każdym towarze. Zwykle rzeczywisty czas jest krótszy od podanego. Gdy zamówienie składa się z wielu produktów terminem realizacji jest najdłuższy z podanych czasów.
Realizacja zamówienia
Po naciśnięciu Zamawiam zamówienie trafia do działu handlowego. System automatycznie wysyła e-maila z informacją, że zamówienie zostało przesłane Konsultant ustala dostępność produktów dla podanych przez Klienta ilości i wysyła mail potwierdzający przyjęcie zamówienia do realizacji w podanym terminie, co oznacza zawarcie umowy sprzedaży.
Gdy zamówione produkty zostaną skompletowane konsultant wysyła do Klienta maila informującego, że towar jest przygotowany do wysyłki. W tym samym dniu towar zostaje wysłany do Klienta zgodnie z dyspozycją określoną w zamówieniu.
Konto klienta
W systemie ABIS.pl możecie Państwo dokonywać jednorazowych zakupów bez konieczności logowania się do systemu.
Zachęcamy jednak Państwa do skorzystania z zaproszenia do założenia konta klienta, które otrzymacie po pierwszym zakupie.
Konto stałego klienta pozwala:
- w każdej chwili przerwać zakupy i wrócić do nich w dowolnym czasie i z każdego komputera
- unikać każdorazowej konieczności wprowadzania danych nabywcy,
- korzystać z ofert specjalnych przygotowywanych dla stałych klientów,
- łatwo i szybko tworzyć kolejne zamówienia dzięki listom towarów "Moje ulubione" oraz "Przechowalni ze schowkami na zapisane koszyki",
- mieć dostęp do aktualnego statusu zamówienia oraz historii zakupów tworzyć listy towarów z gwarancją dostawy 24h.
-
pracować w grupie roboczej i korzystać z możliwości:
- zakupów limitowanych
- centrum kosztów
- zakupów w systemie zatwierdzania zamówień przez osobę uprawnioną tworzenia raportów, zestawień i analiz wspomagających zarządzanie zakupami i kontrolę kosztów.
Szczegółowe zasady i warunki korzystania z platformy abis.pl, składania zamówień oraz zawierania Umów sprzedaży określa Regulamin sklepu.
Czyszczenie cookies
Przed rozpoczęciem czyszczenia pozostaw TYLKO jedno okno przeglądarki.
Przeglądarka Firefox
- 1. W górnym prawym rogu otwórz kwadrat menu (trzy poziome paski)
- 2. Otwórz "Opcje" (ikona zębatka)
- 3. W lewym menu wybierz "prywatnosc"
- 4. Wybierz niebieski napis "usun pojedyncze ciasteczka"
- 5. W polu szukaj wpisz abis.pl
- 6. Wybierz pierwsze ciasteczko i nacisnij klawisze Shift + End
- 7. Nacisnij przycisk "usun zaznaczone"
Link do strony pomocy: Mozilla Firefox
Przeglądarka Internet Explorer
- 1. W górnym prawym rogu otwórz ikonę "Narzędzia"
- 2. Kliknij "Usuń"
- 3. W otwartym oknie zaznacz tylko "Pliki Cookie i dane witryny sieci Web" i "Usuń"
- 4. Kliknij OK zadanie wykonane
Link do strony pomocy: Internet Explorer
Przeglądarka Chrome
- 1. W górnym prawym rogu otwórz ikonę "Dostosowanie i kontrolowanie google chrome" (trzy poziome paski)
- 2. Otwórz "Historia i ostatnie karty" i wybierz "Historia"
- 3. Wybierz "Wyczyść dane przeglądania"
- 4. Wybierz "wyczyść poniższe elementy za okres od samego początku" oraz zaznacz tylko "pliki cookie oraz inne dane strony i wtyczek"
- 5. Zatwierdź "Wyczyść dane przeglądania"
- 6. Zamknij okno zadanie wykonane
Link do strony pomocy: Google Chrome